Bauke Post wint 55+ wedstrijd aan de Walingsdijk

Dinsdag, 21 mei 2024

Zie de totale uitslag van de 55+ wedstrijd bij wedstrijden en dan doorklikken naar uitslagen.

Gluipertjes journaal. <br>Vandaag onze eerste van 10 wedstrijden met de mannen van het VNK. <br>Zoals afgesproken was de 1ste wedstrijd aan de Walingdijk in de Mijzenpolder nabij Avenhorn. De Gluipertjes hadden daar vorige week ook gevist, en redelijk gevangen. Als de gluiperts toch ooit de kans hadden om een goed resultaat binnen te harken dan was het vandaag. In totaal maar 8 vissers ( iedereen prijs) waarvan 5 gluiperts. <br>Bauke en Meindert waren eerder vertrokken om Rinus te ondersteunen. Johan zit even in de lappenmand. Sterkte Johan! <br>Rinus had meteen maar 8 mooie gaten gemaakt in het riet, zodat ons dat klusje bespaard bleef. <br>Iedereen op tijd alles geprepareerd, dus iets voor half 11 blies Rinus in. <br>Roel begon met een bodemonderzoek, takken een vuilniszak, etcetera. Naast Roel zat Willem die gelijk vis begon te vangen, veelal klein maar vis is vis. De winde had er zin in vandaag, bijna iedereen had wel enkele exemplaren in zijn net. <br>Ik zeg bijna want er was één visser die in totaal maar 1 visje had. Hij schikte zich in zijn lot en gaf het beestje weer de vrijheid. <br>Even de meteodienst: prachtig weer en weinig wind !! <br>Uitslag <br>1 Bauke 11430 <br>2 Ton 8960 <br>3 Willem 8770 <br>4 Gérard 6830 <br>5 Joop 4940 <br>6 Rinus 4190 <br>7 Roel .3720 <br>8 Meindert 0 <br>Zoals u ziet hebben de Gluiperts zich kranig geweerd vandaag. <br>Over 14 dagen de volgende ronde. <br>